banner di nutizie

Cosa hè a biotina?

Biotina
A biotina funziona in u corpu cum'è un cofactor in u metabolismu di l'acidi grassi, l'aminoacidi è u glucose.In altri palori, quandu manghjemu l'alimenti chì cuntenenu grassu, proteina è carbuidrati, a biotina (cunnisciutu ancu cum'è vitamina B7) deve esse presente per cunvertisce è utilizà sti macronutrienti.
I nostri corpi ricevenu l'energia necessaria per l'attività fisica, u rendiment mentale è u crescita.
A biotina furnisce u corpu cù antioxidanti, postu chì sta vitamina ghjoca un rolu impurtante in u mantenimentu di capelli, unghie è pelle sani.A volte hè chjamata vitamina "H".Questu hè derivatu da e parolle tedesche Haar è Haut, chì significanu "capelli è pelle".
Cosa hè a biotina?
A biotina (vitamina B7) hè una vitamina solubile in acqua è parte di u cumplessu di vitamina B, un nutriente chjave necessariu per u funziunamentu sanu di u sistema metabolicu, nervoso, digestivu è cardiovascular.
A carenza di vitamina B7 / biotina hè di solitu raru in i paesi cun ingesta calorica è alimentaria adatta.Ci sò trè mutivi principali per questu.
1. u requisitu cutidianu cunsigliatu hè relativamente bassu.
2. cunsumu frequente di parechji alimenti chì cuntenenu biotina.
3. I ricercatori credi chì i batteri digestivu in u nostru intestinu sò capaci di pruduce una certa biotina per sè stessu.

Diverse forme di prudutti di biotina
I prudutti di biotina sò diventati recentemente una tendenza trà i cunsumatori chì volenu avè più capelli è unghie più sani.Se vulete piglià supplimenti di biotina per questu scopu o altre migliurà di a salute, avete parechje opzioni, cum'è pastiglie di biotina, vitamini di biotina chì cuntenenu altre vitamini B, è serum è lozioni per a cura di a pelle chì cuntenenu biotina.
I supplementi sò in forma di tablette o capsule, è pudete ancu truvà biotina liquida in linea o in a vostra buttrega di vitamina locale.
A vitamina B7 hè ancu dispunibule cum'è parte di un supplementu cumplessu B, una gamma completa di vitamini B, cumprese vitamina B6, vitamina B12, vitamina B2 riboflavina è vitamina B3 niacina.u cumplessu di vitamina B travaglia inseme per sustene l'attività metabolica, a funzione di u cervellu, a signalazione di i nervi è parechje altre funzioni impurtanti di ogni ghjornu.
Vitamini ponu ancu travaglià inseme, cusì piglià vitamini B inseme hè sempre u megliu modu per assicurà chì ottene u megliu risultati.


Tempu di Postu: Feb-02-2023

Mandate u vostru missaghju à noi: